لیست اپلیکیشن های پر طرفدار
نوشته شده توسط : عباسی


در 10 سال اخیر، نرم افزار های وضعیت یاب جغرافیایی در لیست نرم افزار های پرطرفدار وارداتی اند و این پروسه همچنان ادامه دارااست. به کار گیری از شرایط یاب جغرافیایی امکان های نرم افزار و قابلیت و امکان تعامل با استفاده کننده را بهبود میبخشد. علاوه بر این، این خصوصیت تحت عنوان یک مبداء برای کسب ایده های نو برای توسعه و گسترش دهندگان و بازاریابان نیز فعالیت می‌کند. محبوبیت بسیار زیاد نرم افزار های کاربردی مانند اسنپ این حقیقت را تایید مینماید.

در صورتی قصد دارید یک نرم افزار موبایل با به کار گیری از خصوصیت جغرافیایی ساخت فرمایید، طراحی اپلیکیشن نوشته‌ی علمی ما برای شما موءثر میباشد. ما تمام بعدها اجرای چنین مراحل دشواری را شرح می‌دهیم و توضیح می‌دهیم که چه گونه می‌توانید یک نرم افزار مبنی بر مکان پباده سازی نمایید.

ما عوارض استقبال از نرم افزار های مبتنی بر مکان جغرافیایی را باز‌نگری کرده و بر پایه ی این تجزیه و نظارت 2 تیم اصلی برای باز‌بینی این قضیه تعریف‌و‌تمجید می کنیم تا از جنبه های گوناگون عارضه ها را متوجه شویم.

 

عارضه ها عشق و علاقه یوزرها به نرم افزار های بر طبق مکان جغرافیایی
1-بسط مرزهای \"ارتباطات اجتماعی\". قبلا، اشخاص نام و نشان خویش را از روش پروفایل های خویش در کانال اجتماعی به بقیه افراد نشان می دادند. که‌این داده ها \"ایستا\" بود. لحظات قبل را نشنان می بخشید. معرفی خصوصیت مکان یاب منجر بهبود این مراحل گردیده و یوزرها را پویا می کند. فعلا اشخاص میتوانند در باب طرز معاش خویش، برنامه های روزمره روزمره، سطح اجتماعی خویش طولانی تر سخن نمایند.

2- شرکت کردن فراتر یوزرها در ارائه انتقادات، آنالیز ها و درجه بندی. نسبتاً تمام خدمت های بر پایه ی مکان یابی هنگامی که با مشتری رابطه برقرار میکنند، تا حدی از ادله سرگرمی استعمال می‌نمایند. در واقع به یوزرها یاری میکند تا محتوای غیروابسته ساخت نمایند. در‌این بین امکان مکان یابی این قابلیت و امکان را می‌دهد تا یوزرها برای خودشان نمادهای متعدد به مراد منحصربه‌فرد بودن و یا این که کسب امتیاز بیشترطراحی نمایند. این مکانیسم پتانسیل وایرال شدن بسیار قدرتمندی داراست.

3- مزایای تجاری. یکی از دیگر از مزایای استعمال از نرم افزار های مبنی بر حالت مکانی، داشتن بخت فوق العاده برای جذب نقد ها، پند ها و نظرها دیگر کاربرانی میباشد که پیش از این از یک سرویس مختص به کار گیری کرده اند. براین اساس، پباده سازی نرم افزار بر پایه ی مکان گستره نفوذ خویش را توسعه و گسترش می‌دهد که به جای آگهی ظریف در امر استفاده کننده، این نرم افزار ها به ابزار شکار یوزرها تبدیل گردیده اند.

عوارض عشق و علاقه کسب و فعالیت ها به پباده سازی نرم افزار بر پایه ی مکان جغرافیایی
1-هماهنگ سازی در بین نرم افزار های بر اساس مکان و سیستم های کمپانی. با اعتنا به داده های آماری، تکنولوژی جغرافیایی در سالهای آتی پرورش چشمگیری خواهد داشت. برای فراهم کردن مزیت رقابتی، نیاز به استارت رابطه با مخاطبان مبنی بر مکان آن ها است که باید در برنامه بازاریابی گنجانده شود. تصمیم اخیر Foursquare برای اخذ هزینه از شرکت های برای تایید مکان جغرافیایی آنان بر روی نقشه اثبات میکند که‌این ابزار حالت جغرافیایی منفعت آور بوده در شرایطی‌که این خدمت پیش از این به طور مجانی ارائه می شده‌است.

2- تبلیغات موبایل بر طبق مکان. سیستم به صورت اتوماتیک با استعمال از خصوصیات GPS وضعیت مکانی شخص را گزینش می‌کند و از این پارامتر برای انگیزه قرار دادن تبلیغات به کار گیری می‌کند. این تبلیغات قادر است به طور پوش نوتیفیکیشن به وسیله نرم افزار ها با به کارگیری از geolocations GPS ارسال شود. فکر کنید شخصی در خیابان راه و روش می رود و پیامی اخذ می نماید که راجع به نزدیک شدن به فروش وسیع در نزدیکترین دکان به وی میگوید - این طریق بسیار چشمگیر خواهد بود.

3- پردازش داده ها استفاده کننده با نام نویسی در مکان های یگانه، استفاده کننده به نوعی، یک پرتره از خویش را به تصویر می‌کشد. بر پایه ی این داده ها، شما می‌توانید یک تصویر بدیهی از هر مشتری ساخت فرمایید. در آینده چنین داده هایی به شما قابلیت میدهد که پیشنهادات شخصی به یوزرها ارائه دهید. به صورت نمونه فرض فرمایید شما یک رستوران دارید ... نرم افزار های دارنده GPS با قابلیت و امکان به کار گیری از تکنولوژی مکان یابی به شما اذن میدهد تا مشتریان خویش را با ارائه تخفیف های ناهار جذب فرمایید - البته این تخفیف را برای همگی مشتریان ارائه ندهید، افرادی را گزینش نمایید که معمولا در محل رستوران شما و در پس از ظهرها حضور دارا هستند و حضورشان را در نقشه نماد گذاری می نمایند. این طریق به شما در دستیابی به انگیزه خویش فارغ از هزینه مازاد یاری می‌کند!

4- به کار گیری مشترک از سرویس ها بر طبق مکان و حقیقت افزوده. شاید این گزینه قابل استعمال ترین قابلیت و امکان های شرایط جغرافیایی باشد. در واقع موادسازنده مجازی بر روی شی ءها دنیای حقیقی قرار میگیرند. شما میتوانید موبایل هوشمند خویش را بر روی انگیزه خویش در هر مکان شهر بگیرید و برگه اکران تلفن همراه شما تمام داده ها در زمینه‌ی آن شی را نشان میدهد.

در حالتی که هنوز تصمیمی گرفته اید که آیا شما نیاز دارید که چه‌طور یک نرم افزار مبنی بر مکان ساخت فرمائید، ما توصیه میکنیم که گونه های سرویس ها جغرافیایی قابل ارائه در پباده سازی نرم افزار مبتنی برمکان را بازنگری نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: